Följare

fredag 28 september 2012

Kreativiteten

har flödat här hemma hela eftermiddagen, så mysigt att sitta och pyssla tillsammans. Ebbas fantasi har inga gränser och det är så uppfriskande.

Funderat på att ha en utlottning och idag kom jag på vad jag kan lotta ut men frågan är om du som hittar hit är intresserade av min idé?
Kolla in bilden till höger och kommentera så får vi se vad som händer.

Imorgon blir det Parken Zoo så jag hoppas att det blir en underbar höstdag så vi kan njuta ordentligt av djuren och karusellerna för sista gången i år.

Vad du än hittar på i helgen så hoppas jag att den blir underbar!

Kramar

Anna

3 kommentarer:

  1. Visst det är bra Påsar behövs ju alltid till vänner och bekantas gåvor. Eller bara för att stå och pryda sin plats.Jag hänger på.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Så kul med pysseldagar ;=)så fina gåbort påsar! är gärna med jag oxå!tack för du talade om att länken til Underbarahem inte funkade,nu gör den det!kram kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Jättefin gebortpåse..är gärna med
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!