Följare

måndag 17 september 2012

Pyssel

Hej på er!

Idag har allt flytit på nästan enligt planen. Har fått massor gjort och en promenad i skogen på 1,5 timme tillsammans med K hanns också med, så härligt :)

Gardinerna i vardagsrummet har kommit på plats och passade på att ta hand om den rena tvätten som legat och pockat på min uppmärksamhet en tid nu... finns inget tråkigare än att stryka men så himla skönt när det väl är gjort.

Pyssel med nyponen hanns också med innan middagen, blev inte riktigt som jag tänkt mig men rätt nöjd ändå :)






























Imorgon blir det möte med jobbcoachen och sen blir det nog hem och sätta sig och fila på CV och personligt brev....

Önskar er alla en härlig tisdag och tack för de snälla kommentarerna, de är mycket uppskattade!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej vad fint det blev med nyponen ..jag har en sån ljuskrona ...bra ide jag fick
    Kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack och var så god :)
      Tyvärr var mina nypon invaderade av någon slags larver så jag har fått slänga alltihop :(
      Kram Anna

      Radera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!