Följare

torsdag 13 september 2012

Dagens fynd

Hej hopp!

Idag har det blivit tre härliga promenader för mig och på en av dem plockades det nypon och letades rönnbär, hittade inga rönnbär men massor av nypon så imorgon ska vi klura ut vad vi ska göra med dem :)
En krans ska jag försöka få till och kanske en girlang till någon av mina ljuskronor, får se vad de räcker till.
Det ska tydligen regna imorgon så vi tog en promenad idag istället.
Picknick korgen var med men hu vad kallt och blåsigt det var trots strålande sol, känns lite vemodigt att det kanske
var sista gången för i år som vi satt ute och åt mellis :(
Om det inte regnar ska vi ge oss ut imorgon igen för att leta efter rönnbär och jag hoppas vi kan hitta stora och fina lönnlöv i höstens alla färger också.
Vad jag ska ha dem till får ni veta senare...
En nyponros fick följa med hem
Önskar er alla en härlig fredag!

Kram Anna




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!