Följare

söndag 10 mars 2013

Ledig dag

Så var det söndag och jag är ledig :) och i eftermiddag kommer min lilla skrutta hem igen efter en vecka hos pappa, tjoho!!

Idag ska det städas och tvättas kläder för det lär jag inte ha tid för i veckan som kommer så blir en inne dag med undantag för turerna till tvättstugan som ligger i grannhuset, får passa på att lapa sol de stunderna.

I brist på nytagna bilder så får ni se lite äldre bilder från sovrummet som när jag tittade igenom dem insåg att det inte har ändrats så jätte mycket sedan de togs för nästan ett år sedan, kanske dags för lite ändring...

Dessa bilder får även bli mitt bidrag hos Suss o Kai där söndagstemat är gammalt.

Ha en toppen söndag alla!

Kram Anna

Mina gamla mjukdjur
Mammas mosters resekoffert













Mina första skor


















6 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder :) bra när man får nytta av bilder man tagit tidigare, annars bara de finns sparade utan att fylla någon funktion :) Bra tolkning har du oxå gjort Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Fina saker du har.. ja vi satt o pratade vid kaffet om att förändra det gamla mot nått nytt...men då det inte vil bli av,,blir slentrianmässigt..Gulliga skor o kramdjur..

    SvaraRadera
  3. Gosdjur och skor, så kul att dom är sparade, gamla saker som verkligen är nostalgiska :)

    SvaraRadera
  4. Roligt med nostalgi..bestående av gamla ting! ha en fin vecka..kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Så fina skor.
    Roligt att du har sparat dom.
    Fina bilder och toknig av gammalt.

    ha det fin vecka!♥

    SvaraRadera
  6. Vilka gulliga små skor...roligt att ha kvar som minne
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!