Följare

tisdag 19 mars 2013

Hoya

Hej hopp!

Min fina Hoya, även kallad porslinsblomma, har en massa klasar som snart kommer slå ut, på både gott och ont.
Klasarna med de utslagna blommorna är underbara men jag klarar inte av deras doft, den ger mig huvudvärk :( Har flyttat på den så att den inte står precis bredvid soffan så nu hoppas jag att jag slipper huvudvärken på kvällarna när den blommar.

Mitt bidrag på Nature Footstep Blo-Ma

Trevlig kväll!

Kram Anna

































3 kommentarer:

  1. Gøy når man får de til å blomstre., Jeg klarer heller ikke lukten av Hoya, den er for sterk, derfor har jeg ingen heller.
    Ha en fin uke:-)

    SvaraRadera
  2. Söta knoppar. Jag klarar inte heller av starka dofter och har ingen porslinsblomma mera, men visst är den underbar när den blommar.

    SvaraRadera
  3. den blomman är så fin..har ingen själv ..men många brukare vi går hem till har såna
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!