Följare

onsdag 13 mars 2013

Ett helt år

har gått idag sedan jag började blogga igen, otroligt vad tiden har gått fort.
Satt och kollade igenom de första inläggen och det var riktigt kul att bli påmind om vad vi hittade på för ett år sedan, bland annat så målade vi om i Ebbas rum och längtan efter våren och värmen var lika stor då som nu...

En liten utlottning för att fira detta året kommer, ska bara komma på vad jag ska lotta ut, återkommer om någon dag eller så.

Något annat som har stått länge och skänkt njutning på flera ställen i lägenheten är rosorna jag köpte för nästan två veckor sedan, helt otroligt. De är Fairtrade rosor som Blomster Landet hade sänkt priset på just då. De börjar få lite bruna fläckar på bladen längst ut men annars hur fina som helst. Funderar på om de står sig längre om jag plockar bort de fula bladen, vad tror ni?

Ha en skön onsdag kväll!

Kram Anna


























2 kommentarer:

  1. Grattis till ett år med bloggen!! Som alltid så tycker jag att tiden rusar!
    Så vackert att rosorna fortfarande är fina... Du vårdar dom säkert ömt det är därför dom håller :)
    Ha en fin torsdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett på bloggen..visst går tiden fort
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!