Följare

onsdag 6 februari 2013

Vilstabacken

Var och åkte pulka med mina scouter ikväll eller de åkte och jag tittade på :)
Vi fick ställa in förra veckan pga regn. Idag var det ingen risk att vi skulle ställa in, kommit nästan 2 decimeter snö sedan igår...
Jag gillar snö och det som finns får gärna ligga kvar i si så där en månad till  men nu är jag rätt trött på själva snöandet, vill inte ha mer - det räcker nu!!

De lyckades få backen pistad så blev lyx åkning, fast de fick börja åka i en opistad backe och snön yrde omkring dem.

Var visst lite tidig ute med semlan, tryckfelsnisse har visst varit i farten i min kalender så en bild på en semla får ni vänta på till nästa vecka :)

Hoppas ni har en bra vecka var ni än befinner er i världen!

Kram Anna





















1 kommentar:

  1. Här växlar det från barmark till snö! Just nu har vi snö och hoppas att det kan få ligga kvar till sportlovet nästa vecka :)
    Ha en fin onsdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!