Följare

tisdag 26 februari 2013

Blommor



pryder mitt hem, mysigt nu när vi är lite smått tvingade att hålla oss inne.
Fyllde år i söndags :) och svängde förbi Plantagen igår för att hämta en bukett med rosor som jag fick av dem i födelsedagspresent :) Mycket trevlig idé att ge bort en bukett rosor till sina kunder. Iallafall så fick det bli gula rosor denna gång i ett försök att få in lite solsken och det blev riktigt lyckat,
de lyser upp tillvaron :)
Blomsterlandet har tagit över Växtriket här i Eskilstuna och svängde in där för att se hur det ser ut nu och om de hade några härliga vårblommor och det hade debara ledsna plantor kvar på Platagen efter helgen :(

Hittade denna coola ros, ingen aning vad den heter men häftig färgkombo, ljusrosa med gröna kanter. Den fick så klart följa med hem. 







 
En rosa och en vit primula fick följa med hem också, den vita pryder nu köksbordet.

Var nog inte magsjuka ändå utan influensan som började, idag har hon haft 39,2 i temp, ont i huvudet och kroppen och täppt i näsan så misstänker att hon åkt på samma som jag hade i förra veckan. Just nu är jag glad över att det inte är magsjuka, influensa kan jag hantera :)
Tack för alla krya hälsningar till henne, de värmer!

Önskar er alla en trevlig kväll!

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Usch då inget skoj med sjukdomar fast ska dom komma så hellre influensa än kräk :-)
    Visst är det härligt med färska blommor på bordet..
    Hoppas att hon kryar på sig snarast

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!