Följare

måndag 4 februari 2013

Måndag

Hej på er go vänner!

Så var det måndag igen och idag blev det en tur till Västerås för ett spännande möte men mer än så säger jag inte :)
Lunch och lite shopping på det stora möbelvaruhuset blev det också, ett måste när man har vägarna till Västerås.

På vår promenad till och från bion igår tog jag dessa bilder på en vacker och väldigt kall å som vi måste över för att komma till bion och det får bli mitt bidrag på Måndagstema hos Helene.

Blir inte klok på detta väder, ena dagen plus grader och snön smälter, nästa dag minus grader och det snöar...

Imorgon är det Fettisdagen, hur många semlor kommer du äta?

Trevlig kväll!

Kram Anna






6 kommentarer:

  1. Fina bilder! Är det redan i morgon! Oj, ja, jag har inte ätit nån än, så får kanske ta en då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tryckfelsnisse har varit framme i min kalender så blev lite fel dag, fettisdagen är 12/2.

      Radera
  2. det vattnet vill jag då inte bada i nu.
    ser så kallt ut.
    Ha en fin vecka och lycka till
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Visst är det gott när man kommer igång med träningen, bara man kommer över den där jobbiga tröskel efter ett par ggr så är det så mycket lättare sen, så tycker jag iaf med springandet!

    Nu blir det Dicte på TV4
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. JAvisst är det ett konstigt väder ..ena dagen tö nästa fullt med snö och minusgrader
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!