Följare

måndag 7 januari 2013

Äntligen


har jag fått tillbaka orken efter att ha legat i mer än en vecka med feber, hosta och täppt näsa.
Igår var första dagen sedan annandagen som jag orkade ta mig ut och göra något så då fick det bli ett besök på vår lokala biograf som några eldsjälar har tagit över efter att den har stått tom i flera år. De har börjat med barnmatiné på söndagar så igår tog jag med mig Ebba, kompisen L och hennes mamma A för en stund med popcorn, festis och så klart en bra film - PeterPan och roligt var det så vi kommer absolut gå fler gånger.

Tack för era snälla kommentarer och krya på mig hälsningar, de värmer i hjärtat och gör det värt att fortsätta blogga.

Jag önskar er alla ett år med många härliga händelser och att ni får vara friska och krya!

Kram Anna

Ps. Bilderna lånade från Saga Biografens facebook sida. Ds.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du blivit bättre och fått orken tillbaka
    ha en bra vecka
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!