Följare

lördag 19 januari 2013

Ändrat om lite

Hua, vad kallt det har varit idag, -20 grader imorse.
Vi hade tänkt oss ut på en liten shopping tur men den frös halvt om halvt inne.
Jag åkte iväg en sväng i em medan Ebba lekte hemma hos kompisen E.
Blev två blusar på rean och strumpor så nu kan jag kasta de med hål i :)

Här hemma är nu alla spår av julen helt borta och då passade jag på att byta plats på sakerna på tv-skänken och på skåpet, inte helt nöjd med skåpet men tv-skänken blev bra. Får klura lite på det som står på skåpet så får jag se hur jag ska göra, byta tillbaka igen eller helt enkelt hitta på något annat för skåpet, hm hm.

Årets första tulpaner här hemma har hittat sin plats på tv-skänken,
bara älskar dessa blommor.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te och titta på en klassiker på kanal 5 - Dirty Dancing.

Hoppas ni har haft en härlig vinter dag och att söndagen blir lika härlig!

Kram Anna


















4 kommentarer:

  1. javisst e de superkallt...burr.....
    å missa nu inte....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Det blev ju bra, lite tomt på skänken kanske mot förut.
    Ha det så ett tag så kan du ändra igen sen.
    Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Åååh älskar dina fina ljusstakar på tv skänken :))

    Ha en lugn söndag!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du kikade tillbaka :-)
    Ibland får man flytta runt på saker och känna efter lite...
    Ser fint ut tycker jag!

    ha en fin em
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!