Följare

lördag 14 april 2012

Solsken...

Dagens loppis fynd.
 Hej!

Äntligen en dag med strålande solsken!!
Såg ut att kunna bli en dyster lördag men molnen fick se sig besegrade ungefär mitt på dagen, jippii!!

Fixade lite ärenden på förmiddagen och kunde inte låta bli att svänga förbi Pingstkyrkans och Röda Korsets Second Hand, känns som evigheter sedan sist... Naturligtvis så blev det några fynd bland annat en liten spetsduk för 1 krona!! och visst är den lilla kannan bara för söt?

Väl hemkommen igen så blev det storstädning av balkongen, var bara tvungen när vädret äntligen visade sig från sin bästa sida =)

Världens bästa hjälp hade jag dessutom och när vi höll på som bäst så kom frågan:
Mamma! Kan vi äta frukost på balkongen imorgon?
Var bara att förklara att det är för kallt för frukost än men om det är lika soligt imorgon så kan vi äta mellis här ute och det gick hem kan jag lova er =)



Som ni kanske förstår så har jag en dotter som älskar att inta alla måltider på balkongen.
Hon längtar och frågar var och varannan dag:
När blir det sommar?
Kommer det snö suckar hon och säger uppgivet att hon inte vill ha mer snö nu...









Riktigt ljuvligt att gå ut på balkongen och känna doften av såpa...
underbart att det är klart!














































Hortensians skott lever och frodas =)

 





Jag önskar er alla en härlig söndag!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej fina du! vad kul att ni åxå fick fint väder! Hoppas ni kan njuta på balkongen idag,här skall det visst regna men de har ju lurats förr de där metrologerna. Själv drar jag till Frufällan.
    Kramar Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Regn och sol om vartannat idag men men bättre än snön de fick i Stockholm... Hoppas ni hade trevligt och hittade massa fynd och blommor. Kramar från oss

      Radera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!