Följare

onsdag 28 mars 2012

 Hej på er!

Här har det varit mycket att göra senaste veckorna med bland annat styrelsemöte och årsstämma i scoutkåren jag är med i så inläggen här fick komma i andra eller till och med tredje hand men nu är det lite lugnare i några veckor.

Igår tvättade jag köksfönstret och satte upp påskgardinen mer hinns inte med denna vecka. Mamma fyller år imorgon så vi ska ner till Jönköping och hälsa på över helgen så resten av påsk pysslandet får bli när jag kommer hem igen.

Jag hoppas vädret kommer vara lika fint under nästa vecka som det har varit de senaste veckorna, längtar efter att få vårstäda balkongen och tvätta alla fönster.

Ebbas rum är nästan helt färdigt så här kommer några bilder från hennes rum. Ett projekt återstår och det är ett överdrag till sänggaveln, förhoppningsvis så hittar vi ett tyg i helgen.
Ett besök till Fritsla Tyglager står på schemat.


Fick detta dockskåp i present av farmor o farfar när jag fyllde 5 år och nu har det gått i arv till min dotter. Väggarna har fått nya tapeter och en säng fick köpas till men annars är det samma möbler och dockor som jag lekte med för 30 år sedan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!