Följare

onsdag 14 mars 2012

Ebbas rum

Idag blev dörrarna på garderoberna i Ebbas rum klara eller i allafall steg ett, magnetfärgen.
Imorgon ska det på några lager med en härlig rosa färg... blir nog bra när det är klart, tror jag.

Hon har bestämt sig för att hon gillar alla färger utom vitt och gissa vilken färg alla väggar och möbler har i hennes rum?
Jodå du gissade rätt - vit...

Nu har vi kommit fram till en kompromiss som lyder som så att garderobdörrarna plus vägg målas rosa.

Jag är skeptisk till den rosa färgen, inte min favorit, men det är inte mitt rum och jag kan ju alltid stänga dörrarna så jag slipper se den om det inte blir bra....

Fortsättning följer....

Vårkramar till er alla
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!