Följare

måndag 1 december 2014

Händelserik helg!

Istället för tårta.
Hej hopp!
Här har det varit en riktigt händelserik helg minst sagt som startades med travskola för Ebba och städning för mig på lördag förmiddag för att hinna klart med allt till 8-års kalaset på kvällen som hade Monster high tema. Serverade ugnspannkaka, mycket lyckat inte omöjligt att det blir en repris nästa år, följt av Monster high film, popcorn, chips, godispåse och paketöppning. 

Fröken var hel nöjd och EXTREMT trött när alla gått hem.

För mig innebar det att inleda nästa städarfas för helgen - Monster High ut och Advent in...




Söndag morgon började vi med att tända första advents ljuset och äta "tomtegröt" framför tvn, söndags mys.










Efter frukosten fortsatte jag med advent pyntandet och fixandet för på eftermiddagen välkomnade jag mina Mary Kay kunder välkomna på Öppet hus för julklapps shopping i lugn och ro och jul inspirerad fika stund med bland annat pepparkaks cupcakes och glögg. Mycket mysigt så det blir en repris på torsdag kväll. 

Blev du nyfiken på Mary Kays produkter då är du varmt välkommen på torsdag kväll.

Önskar er alla en fortsatt härlig vecka!
Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Hej Anna! Hoppas att du hade en fin adventshelg! Synd att du bor så långt bort, annars hade jag gärna köpt lite Mary Kay-produkter av dig. Jag gillar Mineral Powder foundation jättemycket! Ha det gott! Kram, Ann

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ann! en hektisk men härlig helg var det. Vad fint du har det hos dig, här kommer det fram lite mer julpynt för varje dag.
      Du får gärna handla av mig om du vill, skickar gärna, spana in min webshop www.anna.kallberg.marykay.se.
      Ha det så gott! Kram Anna

      Radera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!