Följare

tisdag 5 augusti 2014

Senaste veckan

Mycket har vi hittat på i värmen sedan vi kom hit till Tokarp efter vår tripp till Kolmården.
Här kommer lite bilder från en del av det vi har hittat på och så här i sommartider blir det mååånga loppis besök så en hel del fynd har det såklart blivit.
Idag har det regnat hela dagen så här långt och det ser ut att fortsätta ett tag till så jag passar på att titta in här en stund.

Loppis på Kolonistens dag.
Underbar PW en av många kvällar.










Ett besök i den vackra trästaden Eksjö.
Njuta av värmen har jag också gjort...


















Målat tak och panel, något varmt men men
Hemfrid i Borås, blev besviken på deras nya stil.










Fika med hallonpaj och smoothie i Borås.




Tittade upp och fick se ett par skor...














Kaninpotatis...




Gallrat morötter och skördat squash.














Årets lök skörd, ber jag snällt kanske jag får med mig några hem.
och efter regnet kom denna vackra regnbågen fram.


Åskskur med häll regn











Ny byrå till hallen, är i valet och kvalet om jag ska måla den vit eller inte, hmmm.
 
En del av alla loppisfynd.
En hjärtformad potatis.


Jag hoppas att regnet drar vidare norrut snart så att de får lite hjälp från ovan 
att släcka den hemska skogsbranden, många styrkekramar till alla hjältar som jobbar dygnet runt för att få kontroll över branden.

Önskar er alla en fortsatt bra dag!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!