Följare

måndag 6 maj 2013

Utlottning

Hej på er!

Lovade en utlottning för ett tag sedan för att fira mitt första år som bloggerska och nu har jag kommit på en bra vinst, hoppas jag iallafall att ni tycker.
4 super söta porslins rosor har ni nu möjlighet att vinna, för att delta gör så här:

En lott: skriv en kommentar.
Två lotter: skriv en kommentar och bli följare.
Tre lotter: skriv en kommentar, bli följare och länka till din blogg.

Vinnaren dras fredagen den 31 maj.

Lycka till!

Kram Anna 

Ps. Har du ingen blogg går det att kommentera anonymt men glöm då inte att lämna kontakt uppgifter. Ds.

9 kommentarer:

  1. Det är klart jag hänger med, så söta rosor att dekorera med. 3 lotter då.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. grattis till ditt första år ,vill gärna vara med
    tar 3 lotter
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. kathaskortmakeri19 maj 2013 kl. 19:04

    Grattis på 1.årsdagen!
    En liten tur lott tar jag med mig:)
    Kram Katha

    SvaraRadera
  4. Hej! Grattis! Jag vill gärna var med i din fina tävling!
    Har blivit följare och länkar från min blogg till tävlingen! 3 lotter!
    Har det fint!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  5. Så fina rosor!! Grattis till ett år! Länkar gör jag från min blogg..så då blir det två lotter.Kram Christine

    SvaraRadera
  6. Helena i Uppsala
    Jag är med med en lott!
    Kollar sista maj om jag varit lyckosam!

    SvaraRadera
  7. Visst vill jag vara med och tar två lotter.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Hittade till din blogg... Grattis till ett år i bloggvärlden! Vilka söta rosor du lottar ut! De skulle passa bra i vårt blivande nya uterum... Jag är gärna med i utlottningen och tar 3 lotter. Jag har blivit följare via Bloglovin och länkar med bilden.

    Elisabet

    SvaraRadera
  9. Jag drar två lotter :)
    Önskar dig en fin fin helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!