Följare

onsdag 15 maj 2013

Överraskade


mina scouter idag med en promenad till Slagsta glass, mycket uppskattat och mycket gott :) Brukar ha en kväll i slutet på varje termin när jag överraskar dem med något kul och något vi normalt sett inte gör och denna gång blev det glass i stora lass :)

Tur med vädret hade vi också, bara 30 minuter innan vi skulle träffas var himlen full av gråa moln och regnet hängde i luften men när kl slog 18 strålade solen från en klarblå himmel, underbart.

Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen för imorgon ska jag vara vikarie i en trea och då gäller det att vara pigg och allert.

God natt och sov gott!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Vad mumsigt hade velat vara med men vägen är för lång. Får bli en annan gång.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Oh vad sugen jag blev på glass när jag ser det där
    önskar dig en härlig Pingst
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!