Följare

lördag 27 oktober 2012

Utflykt

Hej go vänner och välkomna nya följare!

Idag blev det en tur till underbara Taxing Slott och Mariefred tillsammans med Ebba och min goa vännina A från Stockholm som var här på en alltför kort visit men förhoppningsvis så kommer hon hit igen i slutet på november när Ebba ska firas.











Kakbuffen på Taxinge är gudomlig, massor av gott att välja bland. Har ni inte varit där och är i krokarna så bara måste ni åka dit. I november är det dags för deras julmarknad som brukar vara otroligt populär, mer info hittar ni HÄR.

En härlig promenad i vackra Mariefred blev det också innan vi for hem igen.
Tyvärr hade Gripsholmsslott hunnit stänga så det får vänta till våren:)






























Hoppas ni har en underbar helg med eller utan snö, här har den lyst med sin frånvaro men märks i luften att vintern är på väg, härligt :)

Kram Anna

Ps. Sista dagen för utlottningen börjar närma sig, alla med eller utan blogg är välkomna att delta. Ds.

3 kommentarer:

  1. Vilken kak buffe ;) får se om man kommer i väg på någon julmarknad i år.. skulle vara kul! ha en fin vecka! kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Ja det ser ut att vara härliga kakfat där.
    ha en bra vecka
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Tack för en underbar helg!!! Det levde jag på länge, blotta tanken på den gör mig glad! Det var som semester att komma till er & hitta på allt! Du gav mig mer inspiration till att fixa mer hemma också, du har ju ordnat så otroligt fint hemma hos er! All värme & kärlek från mig till er /Anna F

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!