Följare

måndag 1 oktober 2012

Mums

Idag fick jag en påse med trattkantareller med mig hem från jobbet :)
Så himla gott, stort tack U!

Till middag blev det en pasta sås med bacon, purjolök, trattisar och creme fraiche, så gott och så himla enkelt att slänga ihop. Brukar ha i squasch också men det hade jag ingen hemma och det gick bra det med.

Det som blev över hamnade i en påse som har åkt in i frysen för att njutas av vid ett senare tillfälle, mums mums.





Nej nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med nya "Allt i hemmet" som damp ner i brevlådan idag.

God natt mina vänner!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Gott med trattisar ...har inte kommit iväg att titta efter några än
    ha en bra vecka
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! fick oxå Allt i hemmet ;) men lite besviken är jag nog på den tidningen i bland,på sistone lite för modern i vissa avsnitt..i bland köper jag Isabellas eller drömhem och i bland vakrehjem. Kvaliten varierar även i dem!!I kväll blir det Bonde söker fru!tittar du på det?kram kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!