Följare

måndag 17 juni 2013

Härlig helg!


En lugn och skön helg blev det efter vår semester, borta bra men hemma bäst heter det ju så vi myste i massor här hemma hela helgen.

Ebba saknade farmor och farfar så blev en tur ut till deras sommarstuga för ett besök. De har en alldeles underbar utsikt över Väsbyviken, just denna dag så blåste det en del men solen strålade så det var hur härligt som helst att sitta ute och titta ut över sjön och mumsa på en smarrig morotskaka som farfar gjort. Han är duktig han som lärt sig baka för bara några år sedan, 82 bast som han är.
Tiden går så fort när man har trevligt så vips så var det kväller.

Idag började jag på mitt nya jobb :)
Känns hur bra som helst så kommer nog få en härlig sommar.
Hjärnan går på högvarv efter all information jag matat den med idag så undrar bara hur jag ska lyckas somna?!

Önskar er alla en härlig tisdag!

Kram Anna



1 kommentar:

  1. Vilken härlig plats att slå sig ner och ta en fika :)
    Så kul med ditt nya jobb, ja det är mycket intryck första dagen på jobbet... Det kommer gå bra :)
    Visst är Ullared som Ikea, jag skulle inte ha så
    Mycket men visst kom jag ut med mer saker hehe..
    Ha en fortsatt fin em
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!