Följare

torsdag 1 november 2012

Vinnaren är....


Innan jag avslöjar vinnaren i min lilla utlottning vill jag tacka alla som ville vara med och hälsa nya följare varmt välkomna. Jag hoppas att ni blir inspirerade, får nya idéer och emellanåt får ett leende på läpparna när ni tittar in här hos mig.
 
Nu till vinnaren som blev....
 
Jessica med den härliga bloggen Änglarum. Stort grattis!

Maila mig din adress på
akallberg(snabel-a)hotmail.com
så kommer vinsten i lådan inom kort.

Önskar er alla en fortsatt härlig höstlovsvecka!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej! åh vad kul att jag vann ;=) tack snälla du ♥ meijlar min adress senare! kram kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!