Följare

onsdag 26 september 2012

Vintervila

Så där mina vänner nu har hortensian, blåbärs busken och smultronen kommit ner i jorden och där får de stanna tills tjälen gått ur marken och frostnätterna är över.
Jag hoppas de får stå i fred för råddjur, harar och andra växt älskande djur och att de klarar vintern, håller tummarna så hårt jag kan.

Väntar på att de ska bli någorlunda väder någon dag så jag kan ta tag i höst städningen av balkongen. Regnar in på den stup i kvarten så inte känts som det varit någon idé att städa men nu är jag trött på att se de trötta sommar växterna så nu SKA det göras.
Imorgon hoppas jag, kollade in vädret för en stund sedan och såg ut som om vi får en skaplig dag imorgon, håller tummarna att de lyckats med prognosen för en gångs skull.

Önskar er alla en fortsatt härlig vecka!

Kram Anna




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!