Följare

onsdag 9 maj 2012

Parken zoo

Hej på er!

Igår blev det säsongspremiär på Parken Zoo eller nästan i allafall... smyg premiären gjorde vi på sportlovet. Under vintern har de byggt nya hus, bytt plats på en del djur och så har de fått tillökning både av bebisar och av helt nya djur så det var riktigt kul att strosa runt i gårdagens strålande solsken.

Sötnosar


Asiatisk klolös utter på jakt






















Vi avslutade dagen med lite shopping och fika på Tuna Park. Köpte två toppar till mig själv, gillar inte att shoppa kläder till mig så jag tror det var förra sommaren något nytt hamnade i min garderob sist...

Nej, nu ska jag steka lite falukorv till morgondagens matlåda och sen väntar sängen.

God natt och sov så gott!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!