Följare

onsdag 24 april 2013

Hej igen...

Oj oj blev ett längre uppehåll än tänkt men tappade både lusten och orken för bloggandet där ett tag men nu är jag tillbaka, hoppas jag iallafall.

Här har det hänt massor de senaste veckorna och det har varit en bidragande orsak till mitt uppehåll. Börjat som tim vikarie på två skolor här i stan plus timmar på bingohallen och under mars och april har det blivit många timmar sammanlagt, typ jobba 6 dagar, ledig en... men nu börjar det lugna ner sig.

Att ta fram kameran har det bara varit att glömma så ni får hålla tillgodo med "gamla" bilder på vitsippor hade jag tänkt men av någon anledning så vill datorn inte ladda upp dem, suck. De har ännu lyst med sin frånvaro men tussilagon har iallafall tittat fram så det lär inte dröja länge förrän det lyser vitt i skogsdungarna här omkring, längtar. 

Har fler spännande och roliga nyheter men de får ni höra om en annan dag.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och låta John Blund göra sitt jobb.

Ha en underbar torsdag!

Kram Anna

Ps. Tack för att ni har tittat in trots att det var länge sedan jag gjorde ett inlägg. Ds.

1 kommentar:

  1. Så är det ibland, bloggandet går upp o ner...
    Kul att du fått två vik ;)
    Här har det inte kommit upp några vitsippor men en tussilago har jag sett, en enda! Igår kändes det som höst här hemma... Regnet piskade och vinden ven!
    Må så gott
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!