Följare

söndag 2 december 2012

Klart

Köksmys
Lite i sista minuten men nu är alla fönster tvättade, julgardiner, stjärnor och ljusstakar på plats. Nu är det bara resten som ska fram men har veckan på mig. Fredag ska det vara klart får då är det dags för mitt årliga glöggmingel.

Årets julkalender
Hoppas ni alla haft en mysig och snövit första advent!
Jag har spenderat dagen med adventspysslande, tvätt tid och gudstjänst för små och stora i kyrkan. Det var dags för kören, som Ebba är med i att sjunga i kyrkan igen. De är så duktiga hela gänget.

Nu ska jag titta runt lite hos er andra innan det är dags att krypa ner i sängen.

God natt och sov gott!

Kram Anna

2 kommentarer:

  1. Vad fint det ser ut. Kul att fira jul hos dig!
    Skönt att du hann med allt.
    Ha en fin vecka båda två.
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Härlig kalender kul att du vill vara med i min utlottning'
    kram Rosa

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!