Följare

tisdag 21 augusti 2012

Upprop

Förväntansfull
var det idag (måndag) för min lilla skrutta som jag nog måste börja kalla något annat för liten är hon inte längre, blir ju 6 år i november.
Idag var det då dags för den första dagen med nya kompisar och fröknar i FKA (Förskole Klass A).
Hon hade lite svårt att somna igår kväll och drömde något som fick henna att vakna och komma in till mig mitt i natten, händer väldigt sällan så hon var nog lite nervös även om hon sa att hon inte var det. Vaknade dessutom 06.50 och det händer extremt sällan, är en riktig liten sjusovare i vanliga fall.

Första skoluppgiften, tas på stort allvar
Första dagen gick jätte bra, kort men intensiv.



Jag har äntligen kommit igång med träningen så smått, blev en promenad på nästan 1,5 timme idag tillsammans med K, så trevligt så.
Bestämde oss för att vi ska promenera måndag-fredag kl 08.30 så är det någon som vill följa med så är ni varmt välkomna.
Det är så himla lätt att hitta på ursäkter för att komma undan när man är ensam så känns bra att få sällskap och någon som kan peppa mig när jag är nere och jag henne när rollerna är ombytta.

God natt och sov gott!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!