Följare

lördag 31 mars 2012

Jönköping

Tibast
Hej på er!

Fick låna mammas dator... så här kommer lite bilder från kolonin där min vackra hortensia har fått övervintra men det första jag fick syn på när jag klev ur bilen vid parkeringen var denna vackra Tibast, var bara tvungen att fotografera.

Nu till hortensia - den lever hurra hurra vad glad jag blev när jag upptäckte de små skotten under en massa löv.
Bildbevis nedan :-)



















I morse när vi vaknade snöade det, usch och fy. Jag som hade planerat att åka ner till torget och köpa vår blommor och lite annat smått och gott, fick bli en tur till Erikshjälpens second hand istället. Hittade en hel del bra att ha saker, läs onödiga...
Super goda räkmackor i fiket så blev en sådan till lunch, mums.

Väl hemma igen så skiner så klart solen...

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in och lämnar en kommentar!